Canada Goose Norge|Canada Goose Jakker,Offisiell Topp kvalitet Website

canada goose kvinners dunjakke design er dedikert til forskning og utvikling , og til å gjennomføre fob bestillinger , OEM bestillinger behandling av profesjonell jakke produsenten . En merkevare av canada goose dunjakke mote dunjakke hjemme og i utlandet som industrileder , i løpet av de tradisjonelle offline markedsføring kanaler samtidig med et annet merke JC ' s dunjakke i 2012 , henholdsvis inn i feltet av elektronisk handel . En vellykket gjennomføring av en omfattende oppgradering av merker og produkter blitt industri dunjakke merkevare konge i Internett -feltet , forårsaker stor bekymring i bransjen. Og 12 april 2013 den sentrale en av nyhetene nettverk, CCTV gull for canada goose canada goose alltid gjort og JC dunjakke merkevare intervju .

Inngått i 2013 , er canada goose dunjakke dunjakke med JC å øke planlegging og investering, og at det å fullføre fra produkt til markedet planlegging markedsføring overhaling. " En vellykket merkevare, fra brukerens tillit , og denne tilliten er canada goose dunjakke dunjakke med JC utforske dybden av hvert produkt de mektigste kundenes behov retur. " Ned med JC snø jakke er alltid en forbruker -ledede, kombinert med motetrender , er forpliktet til innovative utformingen av den nye dunjakke , dunjakke for forbrukerne å bringe unike iført opplevelse .
canada goose dunjakke merkevare berømte canada goose dunjakke ble grunnlagt på slutten av det 20. århundre , har spesialisert seg på fjær kostyme design, produksjon og salg i en av de heleide virksomhetene . canada goose dunjakke snø Yu Teng Selskapet eier flere kjente merker , fødte i den kinesiske hovedstaden Beijing. År med vind og regn , mote metamorfose . canada goose dunjakke , med sin gode design stil og utsøkt håndverk , salg utsalgssteder over hele Amerika og Øst-Europa 30countries . Nede i den innenlandske industrien nyter høy anseelse .
Juli 2000 canada goose dunjakke merkevare tilstedeværelse i det østeuropeiske markedet , tar det første skrittet i internasjonal merkevare.
Januar 2002 canada goose dunjakke merkevare fullt inn i det amerikanske markedet , toppet det globale motebladet " Harper er Bagaar " ,
Mars 2007 canada goose dunjakke merkevare i Kina markedet terminal utsalgssteder til 138 .
April 2010 canada goose dunjakke merkevare for første gang for China Merchants enkelt butikk i det åpne markedet .
August 2012 og JC ' s canada goose dunjakke , bosatte kvinner flaggskip Jingdong JC
Oktober 2010 JC Down avgjort Lynx kjøpesenter , full tilgang til internett e -handel markedet . I tillegg til canada goose dunjakke utsiden har JC jakker blitt stadig mer velkjente Internet Down merkevare. Xue Yu Teng tradisjonelle klær salgskanaler vil ære strekker seg til blomstrende e -handel markedet .




canada goose norge

Å fremme merkevaren , som canada goose dunjakke dunjakke og JC eier- canada goose . På den 12 desember 2012 -14 dager deltok Shenzhen International Apparel OEM [ OEM / ODM ] Expo. 26 mars 2013 i Beijing for å delta på den 21. China International Klær og tilbehør Fair . Denne gangen igjen og plagg bedrifter til å delta på toppmøtet , som viser canada goose dunjakke , dunjakke og JC merkevare styrke og kvaliteten har vært mot høyere internasjonale standarder , til å bli den nye trenden ned klær industrien benchmark .

I design team building, 2013 canada goose dunjakke og JC Down Down Som industrileder , med verdensklasse strategisk samarbeid kjente utforming selskaper arbeid , de canada goose dunjakke dunjakke og JC produktet farge og design trender å gi veiledning , omfattende deltakelse canada goose dunjakke dunjakke og JC produkt design og utvikling , for å dele den internasjonale mote trend informasjonsressurser. Å gjøre Canada Goose jakker i stil dunjakke og JC design og farger med den samtidige utviklingen av internasjonal mote.
I salgskanal , Canada Goose jakker etter 10 års utvikling . Fra 2000 til å utvide de første europeiske markeder nå strekker seg til utviklingen av det innenlandske markedet, ikke bare bli en andre -lags splitter OEM kjøpesenter elskling , fortsatt i de store byene i de sentrale salgsregioner etablert merkevare butikker , inkludert den velkjente e -handel Jingdong og dag katt avgjort, canada goose dunjakke har vært helt åpne og JC innenlandske og utenlandske markeder , in-depth hvert hjørne av Stor-Kina forbrukermarkedet. I dag , flere e - handel selskaper er neste trinn med canada goose aktivt og effektivt samarbeid for fremtiden fortsetter å lede ned klær industrien har lagt et solid fundament.
I produktkvalitet, selskapet importert amerikanske Gerber ( Gerber ) plagget DAK-system og automatisk lade ned utstyr importert fra Tyskland , og er utstyrt med internasjonale avansert nivå av automatisk samlebånd . For å sikre kvaliteten på hver og en dunjakke , til å bygge internasjonale merkevarer, canada goose dunjakke dunjakke og JC ISO900I henhold til internasjonal kvalitet styringssystem og ISO1400I internasjonale styringssystem operatører for å sikre at hvert produkt kan synkroniseres med den høye standarden på the World Down .
Oppdatering på råstoff, canada goose dunjakke dunjakke og JC bruker den nyeste nano "tre nektet " stoff og nano - antibakterielt ned , modifisert av moderne nanomaterialer utviklet en ny multi - funksjonelle stoffer , pustende stoff i den opprinnelige tradisjonen , sterk fengsel grader , lyse farger , delikat touch, etc., basert på mer magi . På grunn av den unike geometrien nano-materialer og størrelse effekt , til stoffet overflaten danne en gjensidig grensesnitt effekter , når det er vann , sølt olje, smuss på tøy ikke vil automatisk falle nedsenket stoff så ned med antibakteriell, deodorant og andre funksjoner, effektivt kan begrense bakterier skade for menneskers helse , for å oppnå miljø-, helse -konseptet .
I produktet posisjonering, canada goose jakker kundemålgrupper i mental alder av 30-45 år gammel moden eleganse , enkelhet intellektuell , diskret luksus , raffinert , men ikke prangende urbane kvinner . Vis smak , trygg visdom og mote eksistere perfekte bildet . JC Down kundemålgrupper i mental alder av 25-35 år gammel ung , stilig, god smak , en følelse av innovasjon og en følelse av uavhengighet har noen kjøpekraft smålig urban skjønnhet. I romantikk , bland , litt personlighet farge mote stil, ikke jakten på merkelig design , med fokus på den unike smaken av brukeren manifestasjon .
I produktet etter salget tjenesten , for hvordan å vaske dunjakke ? Jakker hvordan fett ? Jakker hvordan å vaske ned vil ikke påvirke den termiske effekt? Jakke pels krage hvordan vedlikehold? Down Hvordan vaske håret kan ikke fjernes og så videre , som en profesjonell Down produksjonsselskap daglig leder Jin Guonan taler , profesjonell vasking dunjakke , profesjonell rengjøring pels , profesjonell vedlikehold pels osv. Dette vil være det selskapet å åpne opp nye markeder i fremtiden , virkelig fullføre ned fra utvikling, produksjon, salg og ettermarked dunjakke til vasking , vedlikehold og andre profesjonelle et komplett industrielt kjeden .
Ned for hele bransjen , har mange bedrifter vært 2010 Down spekulasjon " Millennium arctic " Shanle Yao da den legendariske "Millennium arctic " og fremtidige midlertidige , dunjakke produsenter generelt står overfor enormt press på aksjen, dumpet gods blitt en viktig måte å redusere stress . Og hvor bedre avvisning , ansiktet av dette utbredt problem , Yu Tang , daglig leder Jin Guonan snø fra i økende grad funnet i booming e -handel retning . Har begynt å etablere en profesjonell internett kjøpesenter dunjakke , dunjakke merkevare tiltrukket av dem , for å lage en omfattende faglig e -handel plattform for å selge dunjakke .

Suksessen til en merkevare, fra fortreffelighet av produktet , nesten krevende kvalitet fra kontrollen. En merkevare ' s suksess er i tråd med trenden posisjonering av resultatet er riktig validering av bedriftsutvikling strategier . I et raskt skiftende industri dynamikk i kjøpesentre og snø Yu Teng selskapet er i kraft av disse dyktig merkene i bransjen og markedene stiger . Er dette kongen av ned klær merkevarer , blomstrende industri stjerne, vil fortsette å lede industrien ' s utvikling og ære.

Krav om politiattest i Stavanger HAIK (29.01.12)

Les mer

Grasrot andelen for Stavanger HAIK (25.11.11)

Les mer